mandag 16. april 2012

Vekslende vær

I dag har vi har hatt full snøfokk, nydelig sol og regn. Alt på ett brett, litt som livet generelt. Når jeg i dag sitter og skal skrive blogg-innlegg kan jeg ikke la være å tenke på at det føles litt trivielt å skrive om hage og heim når vi har mistet en nær oss. Men så tenker jeg også at det kanskje er viktig akkurat nå å tenke på små hverdagslige ting som er fine. Trenger ikke være store greiene, men som gleden over å ha en ryddig gang.


Eller prise meg lykkelig for å ha en fireåring som sier: «Jeg er glad i livet jeg» J

Ønsker alle en god kveld!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Det er viktig å tenke på hverdagen midt opp i det triste! Det er tross alt hverdagen som får oss opp hver morgen og får oss til å gå videre. Da jeg mistet min mor, så var det hverdagens rutiner som fikk meg på beina. Ungenes faste ting gikk videre, og litt etter litt så gikk livet mitt videre også. Men det er lov å være trist også.
    Varm klem fra meg!

    SvarSlett