fredag 20. april 2012

Mimre mimre....



Bilde av lavendel fra vår koloni- tatt av meg eller min mann.- vi husker ikke:)


Bare en forkjølelses-basill ser på meg så får jeg bihulebetennelse :o( Så nå sitter jeg og mimrer - vi hadde en så nydelig kolonihage der vi bodde før! Og vi tok mange bilder! Savner kolonien litt men koser meg jo også med egen hage. Det eneste er at når man har hage rett utenfor døren er det jo også slik at man har alt rotet rett utefor døren! - Det tar tid å fikse en hage med null innhold og veien dit er rotete! Så nå ligger det jordhauger strødt rundtom og planene likeså:o) Men nå kommer helgen og da skal vi pusle i hagen! Tror vi skal fikse inne i drivhuset og så skal vi så litt frø. Men i dag skal jeg bare ta det med ro, bli frisk og mimre om gode kolonilott tider:)


Ønsker deg en fin helg !

4 kommentarer:

  1. Vet akkurat hvordan det er. Bare rot overalt, synes rotet synes enda mer nå på våren da alt er brunt og gult. Håper det drukner litt i blomstring etterhvert :) Det er jo moro å bygge hage, og da blir det litt rot da :) Det blir fint til slutt.
    God bedring, og god helg!!!

    SvarSlett
  2. Drøm om hvor fint det blir tilslutt _og_ ikke minst, nyt hver eneste lille flekk du får til og ignorer det som ikke er så fint. Hagen hos meg ble til på hele 8 år, så det ble litt ignorering etter hvert der ;)
    Ha ei flotters hagehelg.
    Tuaklem.

    SvarSlett
  3. Det er godt å sitte og mimre litt! Det ser veldig koselig ut med kolonihage, men det å ha en egen hage rett ved huset, gir jo også muligheter. Litt rot blir det jo, og etter ei tid så overser vi det også. Det kommer helt sikkert til å bli kjempe fint når det blir ferdig, men hage er jobb og kos!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Hagen din blir nok veldig bra, bare du blir bra!
    Kjenner lukten av lavendel helt hit!
    Nyt søndagskvelden og god bedring!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett