mandag 20. august 2012

Man tar det man har

Var ute i hagen og plukket en bukett, men fant ikke noe "fyll" som skulle være mellom blomstene. Hva gjør man da? Jo, da tar man litt selleri i buketten! Den stod jo i hagen uansett!


Vips så ble buketten frodig!


Her er det ganske travelt nå om dagene, men snart får jeg nok tid til å kikke litt mer på deres blogger også. Føler jeg henger helt etter på de fleste fronter. På den positive siden blir det gjort mye her i heimen og oppussingen(e) er kommet langt på vei! I neste inlegg skal jeg vise hvordan jeg har laget ny lampeskjerm. Første gang jeg har gjort det, men det funket fint!

Ha en flott mandagskveld og fin ny uke!

6 kommentarer:

  1. Det ble veldig fin buketten din. Dette kan du!

    Ønsker deg en fin kveld. Jeg henger også etter her inne, men noen ganger blir det bare slik!

    Kos deg. Viviklem

    SvarSlett
  2. Ja, det ble en frodig og fin bukett. Selleri kan brukes til så mangt :-)

    SvarSlett
  3. Fin bukett ja! Blir spennende å se lampeskjermen.

    SvarSlett
  4. Det vart en flott bukett. Ja,det er berre oppfinsomheit som skal til :)

    SvarSlett
  5. Lekker bukett :) Mangt og meget kan brukes til fyll, villstrå, lang viltvoksende gress, bladverk av hemerocallis, tja alt mulig, men selleri hadde jeg ikke tenkt på gitt ;)

    SvarSlett
  6. Nydelig bukett ble det! En kan bruke mye forskjellig til bladfyll, og selv er jeg veldig glad i bregner :)

    SvarSlett