tirsdag 31. januar 2012

Litt mer av stua...

Etter at vi flyttet inn i huset for ca 3 måneder siden har vi rukket å bli ferdig med ca halvparten av møbleringen i stua. I helgen hadde vi masse besøk og vi hadde det ryddig (!!!). Det gjelder fortsatt for halve stua så jeg tok et bilde (resten av stua er dekket av diverse leker, spill og små-skrot- hadde jeg vært mer modig hadde jeg vist frem det også...).



Vi har et skap fra Home and cottage, bord og stoler fra loppis/bruktbutikker og lampe fra Ikea. Stolene har jeg malt et par ganger, men må ta et siste strøk til sommeren/våren. Veldig fornøyd med dem, de er ganske like selv om de er kjøpt forskjellige steder -  den dyreste kostet 90 Sek og resten kjøpte jeg for 50 kr stk :)

Nå ser det ganske hvitt ut i stua vår, og det stemmer litt, men vi har endel grønt og tre-farget her også. En dag det er ryddig skal jeg ta bilde av resten av stua:) Men ikke hold pusten, det er nok lenge til:) 

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hei Maria, takk for hyggeleg kommentar om markjordbær på bloggen min. No har eg lese meg igjennom det du har skrive om draumane dine om hagen og alt du har fått gjort av førbuingar til våren. Du har verkeleg noke å sjå fram til. Eg har lagt meg til som fylgjar for eg har lyst til å sjå vidare korleis det går med deg og hagen din. Eg er og veldig glad i cosmos.

    SvarSlett