søndag 29. januar 2012

Frø i jorda!

I dag har jeg, med litt hjelp, sådd en mengde frø. Mesteparten av frøa er blomster til den hvite og rosa rabatten (hvit valmue, akeleie, solhatt, prestekrage; hvit og rosa, aubergin, chilli, selleri, paprika m.m, Ja de siste skal nok ikke i rabatten:)). Men nå har jeg faktisk gått tom for potter! Aner ikke hvordan det skjedde, men tomt er det altså. Så nå har jeg ringt og snakket med min mor og sammen skal vi nok klare å samle opp noen flere plastikk-beholdere. Satser på at ulike grønnsaksbegre vil rekke til ihvertfall endel av sådden jag har planlagt.






Men jeg får nok gå til innkjøp av et par også. Gruer meg til å prikle ut når plantene må ha separate potter...... Tror det blir en gedigen jobb i år. Forhåpentligvis blir det riktig pent i hagen etterhvert også da:)

Ha en riktig fin søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Det gjelder å ha tålmodighet når det gjelder prikling, men det blir som du sier, veldig flott i hagen! Ha en fortsatt fin søndagskveld.

    SvarSlett