fredag 20. januar 2012

Frø, frø, frø,

frø, frø og frø og selv om mannen ikke sier noe tror han nok at jeg er sprø:)  Har bestillit noen flere frø via en venn:
Stjärnflocka 'Ruby Cloud'
Röllika 'Summer Berries'
Lövkoja 'Starlight Scensation'
Lavendel 'Ellegance Ice'
Kornvallmo 'Shirley Double mix'
Klematis 'Korean Beauty'
Jättevallmo 'Royal Wedding'
Fingerborgsblomma 'Foxy Mixed'
Blågull 'Purple Rain'
Anisisop 'Golden Jubilee'
Blogger vil ikke at jeg skal legge ved linker til bilderav blomstene her i dag, men de kan ses på odla.nu. Vet ikke om de sender til Norge eller ikke, men det kan man jo sjekke ut:)

Og i går fikk jeg vite av Anne på moseplassen at jeg kan velge meg ut 10 frøposer fra Nelson! Jippi!!
Med så masse frø og så mange planer kan våren starte nå synes jeg:)

Ha en fin dag og god helg!!

Maria:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar