mandag 23. januar 2012

Sånn er det egentlig

Iblant blir det veldig perfeksjonistisk å skrive blogg. Man skal ha fine bilder og vise en harmonisk side av seg selv. I realiteten så er jo ikke livet sånn:) Oppvasken står i en haug på benken, kakene blir merkelige osv osv.Så nå tenkte jeg å bøte litt på det bildet- og anledningen bød seg i helga:)

Jeg hadde vært inne på passionforbaking og sett en oppskrift på myke kjeks. Jeg startet med godt mot med min "kitchen aid", det vil si min vesle kjøkkenhjelp på 3 år:)  Når kakene kom ut av ovnen.... vel ....Mine kaker ble ikke seende ut slik som bildene i bloggen for å si det sånn:)



Men gode var de! (Ja, bortsett fra den omgangen som ble brente i kanten.)
Men med så mye sjokolade i så er jo ikke det rart at smaken var på plass!

Ha en fin dag!

Maria:)

2 kommentarer:

  1. *Ler* De så gode ut! Og jeg så ikke ditt innlegg før jeg "sutret" litt over å føle at man kommer til kort enkelte ganger. Men du beskriver det veldig bra! Nå skal vi kose oss med litt Toro brownies til dessert i dag- ikke verst når guttungen setter i gang på eget initiativ.

    SvarSlett
  2. Din beskrivelse var temmelig på prikken den også:) Så godt med dessert- gleder meg til min starter på egne mat-prosjekter :) God kveld!

    SvarSlett