tirsdag 8. november 2011

Å skape noe grønt


Tenker at vi som er opptatt av hage og bruker tid og krefter på å skape grønne rom er med på å lage en positiv hverdag for oss selv og andre. For når det er grønt rundt oss trives vi bedre. Sånn er det i alle fall for meg! Kom over denne sangen som foruten å lugne min skåne-abstinens minner meg på hvorfor hage og det grønne er så bra:
http://www.youtube.com/watch?v=a1HbiDJEA58

Bildet er fra i sommer, et lite stykke av mine foreldres plen:)

Ha en fin grønn dag!

Maria:)

5 kommentarer:

  1. Timbuktu har en härlig dialekt så jag förstår den skapar längsel :)

    SvarSlett
  2. Utrolig fint sommerbilde, ble helt matt av lengsel etter sommer igjen. Ha ialefall en fin høstkveld :)

    SvarSlett
  3. Prästkragar en riktig sommarblomma!Ihop med blåklint blir det extra fint.
    KRAM från mig

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg fant bloggen din hos Hageblogger! Jeg er også lideskapelig opptatt av hage og grønt, og blogger mest om hage i sesongen. Nå for tiden, blir det blogging om litt annet også:o)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Heleneklem

    SvarSlett