søndag 6. november 2011

Dekker til for ...frosten?



Her ved verandaen satte vi ned et Ingrid-Marie epletre, og så satte vi en masse løker under og rundt. Men vi har en veldig innpåsliten katt i nabolaget som graver og herjer, jeg trodde faktisk at det var rådyr første gangene! Uansett så bestemte jeg meg for å dekke til for frosten....eller for katten- hvilket som:)  Vi har en stor, ja altfor stor edelgran (?), så den fikk komme til nytte. Etter vi dekket til så har vi ikke hatt noen problem med katt som graver i bedet eller med frost så det må jo virke?!?

...men at noen er sur på meg er tydelig, i går fant jeg kattespor over hele bilen!

God søndag:)

Maria:)

5 kommentarer:

  1. Ja det spørs om ikke den katten har pekt ut deg som ett mobbeobjekt hehe.
    Det kan jo være lurt og dekke uansett, for om frosten kommer før snøen kan det bli tøft for det nyplantede epletre.

    Ha en fin søndag , Marit.

    SvarSlett
  2. Ja du, så har du börjat maktkampen. Jag har en evig strid här med fem av grannskapets fyrbenta. Det som hjälper bäst är faktiskt att sätta sig ner och kela med dom, skapa fred helt enkelt. Men vägen dit har varit låååång..

    SvarSlett
  3. Det var et godt råd. Min nabo brukte granbar rundt sin potetåker for å holde musene borte og det hjalp.

    SvarSlett
  4. Blir spennende å følge deg, ser ut til at du har mange muligheter på din nye eiendom. Velkommen innom til meg også:)

    SvarSlett
  5. Synes hele greia med katter er en skikkelig skuffelse- jeg er så utrolig glad i dem, og skulle hatt en drøss- og så er jeg ekstremt alergisk:( Ser jeg en katt så koser jeg med den likevel da...men nabokatta tror jeg opererer i det skjulte- har ikke sett snurten av den! Ja foruten sporene i bed og på bil da:)
    Maria:)

    SvarSlett