onsdag 16. november 2011

Hva er dette?


Jeg er ikke sikker på om dette er barlind eller ikke, for på alle bilder jeg ser på internett av barlind så er det røde bær på. Det er ingen røde bær på "monsteret" vi har i hagen.

Men bark og alt annet ser jo ut til å stemme? Vet noen av dere med sikkerhet hva dette treet heter?

Ellers så har jeg i et tidligere innlegg brukt kvister fra dette treet til å lage kranser. Og så ser jeg overalt at barlind er giftig....ops...men ingen informasjon har jeg om på hvilken måte det er giftig. Noen som vet?

Kan også tipse om moseplassen  hvor det nå er mange tips om koselige jul/vinter dekorasjoner:) Verdt å sjekke ut, mange gode ideer!

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg vet ikke om det er barlind, men synes det var flott at du fant bloggen min og ikke minst videoen om å lage en kvistkrans. Ha en fortsatt kreativ uke!

    SvarSlett
  2. Hei:) Jeg vet ikke hva dette vakre treet heter .Men det er veldig vakkert :)

    Takk for at du vil være med på min GA :)
    Janne

    SvarSlett
  3. Den borne hageoptimist, så kul att det fanns så mycket, hvite anemoner var det ingen igjen av hva jeg kunne se. Og 70 %, det tar seg, skulle bare mangle så pass seint ut på året. Så lenge man kan hakke sønder jordflaten med spett går det att plante :)

    SvarSlett