torsdag 29. desember 2011

Spontan-luking!

Det var veldig vanskelig å finne et bilde av en haug med grass. Muligens fordi jeg ikke synes det er noe å ta bilde av? Pynter derfor dette innlegget med et eng-bilde tatt av min mann i fjor:)

Vi skal lage falafler så jeg stakk ut på butikken en liten tur, når jeg kom tilbake var det veldig mørkt inne....og ingen husnøkler i min veske.. eller i min lomme....For min nøkkelring fra blafre.no er nemlig et ettertraktet leke-objekt! Så mens nøkkelen lå i sengen på barnerommet stod jeg ute på trappa.

Egentlig var det ganske varmt og lyst - så hvorfor ikke luke litt? Så nå er det luket vekk en god del gress fra steinbedet ved kjellermuren. Kjekt å ha gjort en siste innsats i hagen før det nye året:)

Ha en fin nyttårsfeiring!
Godt nytt år!
Klem Maria:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar