tirsdag 25. oktober 2011

Mer om hagen!






Her er et bilde av min nye lille søte hage. Bildet er tatt fra verandaen, og det er en skrå på høyre side. Bak tuja-hekken til høyre hadde de tidligere eierne kastet et ned-saget tre og mye kvist-kvast og annet rot. Som en fersk blogger glemte jeg å ta et før-bilde men her er skråningen etter jeg og min kjære far hadde flyttet rotet:)


Vi har fortsatt endel igjen å rydde for å si det sånn, men haugen med skrot strakk seg over muren man ser her til venstre.
Enn så lenge har jeg har jeg fått ned to epletrær i skråen og et foran verandaen, og under alle trærne har jeg satt en masse vår-løker. I morgen skal jeg ut å jakte på fler vår-løker, finne frem vinterjakka, skoa og lua, og så tilbringe mer tid i hagen! Er veldig fristet til å fjerne endel av de tujaene.......klør i fingrene!

4 kommentarer:

  1. Det er så koslig med hage ,en kjeder seg aldri og en har et påfunn til å være ute .
    Så fin hage du har , nå får vi bare vente på våren så vi kan starte på igjen.

    Ha en fin dag , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Jeg kom tilfældigt forbi din blog.
    Gode billeder.
    Tak for kigget.

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig fornøyd med å endelig ha fått egen hage! Og selv om jeg vet at sesongen går mot slutten kjenner jeg at jeg vil gjøre mest mulig nå før snø og tele kommer i jorda:) Da er det så oppmuntrende med koselige kommentarer! Da kommer jeg med opp av sofaen og ut i ruskeværet!
    Håper dere får en toppen kveld!
    klem Maria:)

    SvarSlett
  4. Så spennende. Allerede fått plantet vårløker og epletrær, så du er i gang. Her har du jo masse muligheter og nå kan du bruke vinteren til å drømme og planlegge.

    SvarSlett