søndag 26. april 2015

Marianøkkelblom

Enda en fin søndag i hagen, men det var ganske mye kjøligere enn forrige helg. Nå har det virkelig blitt fint ute! Masse som blomstrer og en av mine favoritter er marianøkkelblom (dette er hageversjonen ikke den ville). Fin farge, lukter godt, elsket av innsekter - og ikke minst av meg! Akkurat denne har en spesiell historie da jeg fikk avlegger av de jeg bodde hos i studietiden, men jeg flyttet til Sverige, så min søster fikk blomsten og en avlegger av den igjen har havnet hos meg :) 


Bildet er tatt av i dag av min fine mann <3

God ny uke!!

2 kommentarer:

  1. Ja, de er så fine! Koselig historie, og nydelig bilde :)

    SvarSlett
  2. Jeg fikk en avlegger i fjor og gleder meg til å se den blomstre. Det er litt for tidlig her ennå

    SvarSlett