fredag 27. mars 2015

Dagens sådd er...

...tomater og solhatt! Litt rar kombinasjon kanskje men det er slik det blir når jeg sår i 2 minutter mellom lesing,skriving og printing :) Det ble busktomater av typen coctail som ikke skal tyves (har da andre ting å gjøre om sommeren) og solhatten er en del av et langtidsprosjekt (den er jo så fin at den må jeg fylle hagen med). 




Til dere som tar påske i dag ønsker jeg riktig god påske!!! Og til dere andre (meg selv inkludert) ønsker jeg god helg!!

3 kommentarer:

  1. Så flott at du har fått sådd litt! Solhatt skal jeg også så snart. Det er en flott staude :)

    God helg, og god påske!

    SvarSlett
  2. Herlig med såtid. Man kan hage selv om snøen laver ned på østlandet. Ha ei finfin påske, Maria.

    SvarSlett
  3. Solhatt må man ha (mange av)! God påske

    SvarSlett